Kenan İmirzalıoğlu

30 Ekim 2009 Cuma

EZEL

Kenan İmirzalıoğlu,Ezel dizisinde çift rol oynamıştı ama şimdi artık Ezel karakteriyle rolune devam etmektedir..
Kenan İmirzalıoğlu'nun hayatına bir göz atalım kimmiş nerede doğmuş kaç yaşındaymış vs.:)

Kenan İmirzalıoğlu doğum tarihi: 18 HAZIRAN 1974
Kenan imirzalıoglu nerede doğdu? :
Ankara'nin Bala Ilçesi'ne bagli Üçem Köyü'nde çiftçi olan Yildiz ve Mustafa IMIRZALIOGLU ailesinden dünyaya geldi.
Kenan imirzaloğlunun kariyeri:
Daha sonra BEST MODEL OF TURKEY'in elemeleri olmuş, katılmış ve 4000 kişinin arasından ilk 20'ye seçilmiş, sonra Türkiye Finali olmuş ve orada 1. seçilmiş. Kenan İmirzalıoğlu daha sonra 1. olduğu için BEST MODEL OF THE WORLD'e katılmış, oradada 1. olmuş ve ilk defa bir Türk Erkeği BEST MODEL OF THE WORLD olmuş.
Deli Yürek dizisinde rol aldı Kenan İmirzalıoğlu
2004 yılında Kenan İmirzalıoğlu YAZI TURA da rol aldı
2005 ve 2006 yıllarında ise Kenan İmirzalıoğlunu Acı Hayat dizisinde gördük..
ve Kenan İmirzalıoğlunu sinema filmi olan Son Osmanlı - Yandım Ali (2006) 'de izledik.
Deli Yürek ve Acı hayat izlemiyordum ama şimdi Ezel de daha iyi tanıdım Kenan İmirzalıoğlunu ve onun için site bile açtım :)
Kenan İmirzalıoğlunu çok seviyorum :)

Kenan İmirzalıoğlu'nun boyu kaç m?: 1.90 cm boyundadır.
Kenan İmirzalıoğlunun ayakkabı numarası ? (Ayakkabı hediye alırsıınız belki Kenan imirzalıoğluna :)) Ayakkabı numarası 46


İşte Kenan İmirzalıoğlunu Kenan İmirzalıoğlu yapan ve kızların kalbini fetheden özelliği gece hayatını sevmiyor olması ;)
http://img265.imageshack.us/img265/3557/78ioxs4.jpg


EZEL


Labels:

0 yorum: